fredag 18 februari 2011

Gnattgnatt.

Nu har jag målat naglarna med genomskinligt nagellack och ska försöka att INTE riva loss det. Kanske går bättre om jag inte har färg på dom, eller något, ehe. Fast kommer antagligen att måla om dom imorgon typ mörkröda eller svarta. Älskar att ha målade naglar nu för tiden. Förut tyckte jag mest att det var en pina. Men nu känner jag mig typ naken utan det, haha. Måste köpa ny lotion imorgon också. Ska till Skövde och göra följande:
Äta på max.
Hämta tröja, midjeskärp och solkort hos mami.
Köpa energidricka och lotion.

Tror det var allt, haha. Ska kolla hur mycket pengar jag har på kontot innan jag somnar också.

Ikväll insåg jag att jag, Fellie, Markus och Raimon har hela slottet för oss själva. Det är så nice att jag nästan dör! Vi lyssnar på hög musik, sent på kvällarna, skriker varandras namn genom halva slottet och förut så satt vi på tredje våningen och kollade på I am legend. Så otroligt lättande! Skulle inte banga på att dela ett slott på oss och Kajsa. Måste ha Kajsa också! Important ligzom! Nu tror jag att det är dags att säga godnatt. pussssss!

3 kommentarer:

  1. håller med. känner mig också naken utan nagellack. tog bort igår inför provjobbningen, och bara hade genomskinligt. men idag åker det på nån go färg!

    puss lillis!!! <3

    SvaraRadera