onsdag 9 februari 2011

Hoppípolla.

Ligger at the moment och dricker min sista capri-sonne. Lite sorgligt men det var ju kul så länge det varade.
Kände nostalgin från när jag var liten och bodde i Västerhaninge. Jaja, nu är det över och man ska inte leva i det förflutna, eller något. Lyssnar på Sigur rós och chillar. Åt nyss rester från lunchen och känner hur jag aldrig mer vill äta igen. Jag vill ju bara andas. Sova och andas omvartannat inget mer. Typ ungefär så. Känner mig helt slut, trots att jag inte gjort något speciellt idag. Städat rummet och dammsugit. Håller på att tvätta också. Fast trejjsn fyller ju år idag också! Vi blev bjudna på lite glass med hard topping, haha. Spelade lite geni. Eller jag läste bara frågorna för jag orkade inte vara med. Det var underhållande må jag säga. Kan inte sluta tänka på att det är lov på fredag. Så himla skönt! Vet inte hur jag gör. Antingen stannar jag här och åker hem några dagar bara, eller så åker jag hem och kommer tillbaka hit typ på torsdagen eller något. Äsch, det löser sig. Nu ska jag tugga is och läsa bloggar. puss på er och grattis trejjs på födelsedagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar