tisdag 8 februari 2011

Kallt!

Det är svinkallt här. Ligger och skakar för jag fryser så mycket. Ligger ändå under täcket och är fullt påklädd. Fyfan säger jag bara! Fyfan! Dagen har varit ett rent helvete typ. Sovit, ätit buffel, sovit mer och sen ätit lite tacos. Känns asjobbigt att min matlust har i princip försvunnit. Är inte hungrig, men äter ändå. Känner mig spyfärdig och vill bara sova mer. Kanske skypea lite också. Det är min nya hobby. Finns så konstiga människor att prata med som får en att skratta lite så man får ont i magen. Tänkte försöka svara på lite samhällsfrågor snart, om jag inte somnar om. Känns som att jag skulle kunna sova i ett dygn ungefär. Usch. Nu ska jag ta på mig ett par strumpor över strumpbyxorna för att försöka få upp värmen. puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar