onsdag 5 maj 2010

Trött+huvudvärk

Ikväll får alvedon rädda mig. Har så grovt ont i huvudet utan vettig anledning, usch. Sitter och pratar med papi på facebook och har snart lyssnat klart på spotifylistan som jag länkade igår. Det var Fredrik Strages 100 bästa låtar från 00-talet. En del bra, en del dåliga. Men jag fick några nya låtar till listan, i like!

Började gråta när jag kollade på glee förut, haha. Jag är en sån lipsill! Men jag grät för att det var sorgligt när Rachel blev dumpad av Jessie. I got heartbroken! För övrigt tycker jag faktiskt Jessie är rätt het, hehehe. Utan tvekan hetaste killen i serien i alla fall.

Men nu ska jag lyssna klart på de två låtarna som är kvar på listan, kolla på cold case och förhoppningsvis somna gott (Vet inte varför jag envisas att skriva det när jag sover sämst i fucking världen, bah)

Hoppas ni sover gott i alla fall. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar