måndag 31 maj 2010

Prickig korv.

Kan meddela er att jag för tillfället ser ut som en prickig korv på låren. Inte nice alls. Mamma sätter pengar på att det är solexem, medans jag tror det är cancer. Alltid är det cancer eller
amputerade fötter.

På tal om fötter, jag filade nyss mina. Nu är det inga äckelfötter så långt ögat kan nå (förutom att fötter är något av det äckligaste jag vet och tycker alla fötter är äckliga) inför Kroatien.

Jag skulle packat idag, eftersom att jag kanske(förmodligen inte) ska få min nya behandling imorgon och kanske mår jättedåligt efter den. Har inte packat. Har sovit och kollat på bones istället. Som vanligt. Firat lite mors dag också, genom att bli tjockare än tjockast och sådär. Detta resulterar i att jag får packa nu/i natt istället för att sova, vilket jag antagligen inte hade lyckats med ändå. Känns som att jag har tusen saker att göra, men ändå gör jag ingenting. Sitter här med mina prickiga lår och funderar på om man kanske ska måla naglarna istället, haha. Jag smörjer in mig med lotion nu och sen SKA JAG packa. Jag måste verkligen det. LYSSNA PÅ DIG SJÄLV NU KVINNA! SLUTA BLOGGA! ehehehe

Nu blir allt bara sörja. Hejdå puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar