söndag 23 maj 2010

Mardröm.

Drömde en hemsk mardröm i natt.
Kajsa och jag blev tillfångatagna av några konstiga typer. Vi blev sen typ tagna till ett jättestort hus. Det var typ tre våningar högt och väldigt smalt, liksom. Typ som huset jag och min klass bodde i när vi var i Smögen (tror till och med att det var det huset). Det var massa andra kvinnor där också och vi hade blivit tagna dit för att bli typ "sexslavar" åt tre gamla gubbar som bodde i huset. Det fanns även typ tre kvinnor som bestämde över oss andra och var typ assistenter till gubbarna. Ah, sen hände massa störda grejer och jag och Kajsa bestämde oss för att rymma. Vi sa att vi skulle ta en promenad och istället tog vi en cykel och cyklade fort som fan bortåt. Men det var en jättestor damm som man blev tvungen att simma över för att liksom komma ifrån området. Vi var självklart jagade av två män som var typ svartklädda. Vi klarade oss över dammen, med männen hack i häl. Vi sprang till ett hus för att gömma oss. Det var massa saker i huset som typ utmaningar. Vi blev tvungna att klara allting för att komma vidare. När vi var klara med allt så kom vi till ett rum. Där satt alla kvinnorna som var tillfångatagna och assistenterna till gubbarna. Alltså vi hade förlorat. Tvingade mig själv att vakna då. Det var en ASJOBBIG dröm. Fy och själva fan.

Och imorgon köper jag en ny dator.

1 kommentar: