tisdag 4 maj 2010

Damn, i wish i was a lesbian.

Nu är jag hemma i jävla Tidaholm igen. Jag vill mest gråta och skrika över det, men istället sitter jag och lyssnar på en spotifylista jag hittade på facebook.

Jag har blivit så familjekär. Jag har ingen aning om när det började, men just nu så sitter jag hellre hemma med mami och Johan (som för övrigt har flyttat hem till oss nu) och kollar på film. Har inte druckit sen lovet och jag vet inte ens när det var, haha. Känner mig knappt sugen ens.

När jag varit hemma har jag i alla fall köpt ett par skor, en tröja, en tjocktröja och ett par gummistövlar. Orkar inte lägga upp bilder men det är ett par gladiatorsandaler, en vit tröja med svarta ränder, en grå tjocktröja med dragkedja och luva och gummistövlarna är zebrarandiga. Love it!

Om 22 dagar ska jag till ätstörningskliniken och prata om min hetsätning.
Om 24 dagar slutar jag skolan och flyttar hem igen.
Om 1 månad och 2 dagar åker jag till Kroatien.

1 kommentar:

  1. hm, blanding av negativt och positvit :3 skönt med blandat! och skumt att han har flyttat hem till er :S

    SvaraRadera