torsdag 6 maj 2010

Jag tyckte alltid världen om dig

Tände nyss ett ljus som förhoppningsvis ska värma mitt kalla rum. Jag har inget element längre och det är mycket kallare än det brukar. Jag fryser typ aldrig, men nu blev jag tvungen att ta på mig en kofta och vira täcket omkring mig, burr!

På tisdag åker jag med klassen till Smögen. Jag ser mer fram emot resan i sig än själva Smögen, haha. En bil i några timmar med spotify. Låter awesome!

Jag har haft ont i huvudet sen igårkväll, men jag var i skolan idag i alla fall. Mest för att Carina skulle komma och vi har inte träffats på sjukt länge! Ska gå imorgon också, även om jag fortfarande har ont i skallen. Ska även åka hem till mami imorgon. Orkar inte stanna kvar i Tidaholm. Det ska nämligen vara cruising här i helgen. Känner mig inte sugen på att vara omringad av raggarbilar och så. Åker hem och myser i Skövde istället. Tar nog med mig lite packning också. Passar på så slipper jag ta allting samtidigt.

Nu blir det lite seriekollande och sen ska jag försöka somna i tid ikväll.

pusssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar