söndag 1 januari 2012

Omöjligt!

Ligger i soffan och kollar på tv. Det är helt omöjligt att somna om. Blir nästan alltid så när jag druckit. Det är antz på tv och det är väl lite nostalgi. Hade den på vhs när jag var liten, haha. Astråkig film egentligen, men det finns inte direkt något bra på tv vid den här tidpunkten. Har så förbaskat tråkigt! Inga roliga människor är vakna och jag ligger och bara väntar på att tiden ska gå. Det hjälper inte direkt att jag är livrädd för att vara ensam hemma, vilket jag är nu. Varenda ljud skrämmer livet ur mig! Det liksom knakar och har sig. Antar att det är så. Läskigt i alla fall.
Hade ett helt okej nyår. Tills jag började må illa och knappt kunde andas. Gick hem själv, medan jag pratade med mami i telefonen och sen tog jag mina mediciner och däckade. Vaknade lite till och från, tills jag till slut vaknade och var pigg. Var fortfarande lite full och mådde lite illa. Drack vatten och kokade ärtor och åt, haha. Efter det har jag kollat på babe - en gris kommer till stan och spelat spel. Om sömnen ville komma nu så skulle det vara ytterst tacksamt. Skriver nog mest i bloggen för att jag är så uttråkad och ensam, haha. Borde sluta och försöka somna om. Men jag känner typ att jag skulle kunna springa ett maraton nu, för att jag är så pigg. Fuck life lite, haha. Ah, ska kolla vidare på antz och vänta tills något kul händer.
PUSSHEJ OCH GOTT NYTT ÅR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar