torsdag 5 januari 2012

03.44

Känner att jag har totalvänt på mitt dygn. Somnade klockan fem igår för att sedan vakna igen klockan nio. Var hur pigg som helst och låg istället och kollade på toddlers & tiaras tills mami vaknade vid elvatiden. Då blev jag så trött att det kändes som att jag skulle dö. Jag försökte hålla mig vaken, men misslyckades brutalt. Somnade i soffan, vaknade av att jag hade ont i ryggen och var jättevarm. Gick istället och la mig i mamis säng. Somnade. Vaknade av att jag frös som bara den. Kramades lite med Moa och bestämde mig för att gå upp. Klockan var då 17 någonting. Bra jobbat! Skolan börjar på måndag och jag har skola tre dagar i veckan. Alla lektioner börjar klockan 08.00. Skjut mig! Måste få ordning på det här nu.
Tänkte gå och försöka somna nu (läs: kolla på toddlers & tiaras). pusssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar