torsdag 19 januari 2012

.

Japp. Jag har blivit sjuk. Anade det redan tidigare idag. Nu ligger jag i soffan med feber och känner mig svimfärdig. Har sovit så gott som hela dagen och fått i mig några mackor, samt lite couscous. Har inte haft feber på flera år. Får väldigt sällan feber. Inte ens när jag har öroninflammation. Nu har jag åkt på det och det är förjävligt. Är så trött att jag inte vet vad jag ska göra förutom att sova. Orkar inte hålla mig vaken. Lika bra det kanske. Sova bort skiten. Blir vårdcentralen imorgon.
För övrigt så fick mami komma och hämta Moa, då jag knappt kan gå ut med henne och därmed inte kan ta hand om henne som hon behöver bli omhändertagen. Gråtit en skvätt, då jag känner mig ännu mer miserabel utan henne. Hon är bäst. Nä, usch nu gråter jag nästan igen. Hon kommer nog hem på måndag. Hon ska klippa klorna då. Så det måste hon. Så det så!
Ska kolla på film snart och sova ännu mer. Hoppas ni mår bättre än mig, haha.
puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar