torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dopparedan.

Idag har jag gjort för mycket för mitt eget bästa. Vaknade tidigt på denna förbaskade soffa och åt ingen frulle förrän sent. Sen gav jag mig ut på stan för att köpa nagellack och min sista julklapp. Sen när jag kom hem så tog jag det lugnt en liten stund, tills det var dags att ge sig ut igen. Hämta bil från lagning, shoppa lite till, apoteket, och så vidare. Till slut så hade jag överansträngt min inflammerade handled så mycket att jag inte kunde hålla någonting med den och inte röra den över huvud taget. Det var hemskt. Villa bara sätta mig ner på golvet och gråta. Var så trött, så hungrig och hade så jävla ont att jag inte visste vad jag skulle ta mig till. Vi åkte hem och nu sitter jag här. Väntar på mat och är helt jävla utmattad i hela kroppen. Vill mest lägga mig ner, gråta och krama Moa. Orkar ingenting nu.
hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar