fredag 16 december 2011

Argggg.

Känner mig arg utan någon speciell anledning. Har haft en relativt bra dag, ätit potatisgratäng, slagit in julklapp och kommit på ett asbra rim till klappen, så jag borde vara glad och nöjd. Men inte fan är jag det. Jag känner mest för att slå någon. Eller skrika rakt ut. Kanske kan bero på min pengabrist och ångesten att inte ha råd med den jacka jag vill ha och har velat ha i typ två år. Det är dessutom jul om åtta dagar och jag har NOLL julkänsla. Förra året var första året utan julkänsla och i år har jag ingen heller. Kanske tappat den med åldern? Jag är ju en gammal kärring. Önskar att julen var som när man var barn och allt var BÄST! Nu är det bara helt okej. Såklart ser jag fram emot att träffa släkt som jag inte träffat på länge och maten(!!!). Älskar julmat! Sen måste jag hetsbanta fram till nyår så jag inte ser ut som en fet ko (som jag gör at the moment). Älskar livet! Eller inte. Är bara "nöjd". Fast egentligen inte det heller. ÄSCH! GER UPP DET HÄR! NU ÄR DET JUL IGEN OCH NU SKA VI DANSA RUNT GRANEN. HEJDÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar