tisdag 20 december 2011

Oro.

Har en klump i magen och jag vet inte om det beror på att jag ska vara ensam ikväll eller om det är för att Fellie, hennes mami och deras hund åker strax. Gillar inte direkt att vara ensam. Eller ibland är det skönt. Det ska bli ganska skönt nu också, men jag kommer sakna att umgås med folk. Det är skönt för man slipper tänka på andra när man är själv, men jag är en så social person, så jag behöver folk i min närhet att störa lite ibland, haha. Ska kanske se en film eller något när dom åkt, men nu klappar jag mest på hunden och skrattar med Fellie och hennes mami när jag väl kan liksom.
Saknar Moa också. Hundar har den effekten på mig. Man vill liksom kramas med henne efter att ha klappat en annan hund. Fylla det där lilla hålet i hjärtat hon lämnar när hon inte är nära.
pusspusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar