torsdag 20 oktober 2011

Looking good but feeling sad.

Det känns att hösten har kommit. Känner mig tung i hjärtat och vill mest kramas hela tiden. Vågar dock inte krama folk, eftersom jag inte vet om dom vill kramas tillbaka. Kramar mest på Moa. Fast nu är hon hos mami och jag kommer nog inte hämta henne förrän efter halloween. Gör lite ont i hjärtat. Speciellt att sova utan henne. Det är ett helvete! Så om folk vill kramas så kramas lite med mig.

Imorse lät jag mig sova tills jag vaknade runt halv elva tiden. Drömde mardröm, fast den var mer som en thriller. Jag räddade pandor från mördare som hade mördat mina vänner och blev till slut tillfångatagen. Vaknade upp i ett rum med en dörr utan handtag. Tryckte upp dörren och kom in i en korridor med fyra likadana dörrar, fast i olika färger. Blev tvungen att välja dörr och trycka upp den och skynda mig somfan eftersom att jag samtidigt var jagad. Ibland var dörrarna låsta så jag liksom sprang rakt in i dom och fick välja en annan dörr. Till slut kom jag i alla fall till ett rum med en psykolog (som jag kände till sen innan eftersom jag räddade pandorna från dom som han var ledare över) och det stog typ tre stolar där inne. Mami kom in och vi satte oss alla ner. Han sa att han skulle göra några tester på mig och bad mig titta på en film om pandor typ. Blablabla, viskade till mami att hon INTE fick lämna mig där och sådär. Sen vakade jag av att papy smsade. Det var nog tur för det var ganska läskigt ändå.
Sen gick jag med Fellie upp till Helliden, åt mat (och en jädrans massa morotskaka, men det talar vi inte om) och var med på deras sista lektion. Dom skulle bara kolla på masjävlar ändå, så det var ganska kul. Satt och kommenterade grejer hela tiden tills Marcus blev arg, hahahaha! Efter det åkte jag, Fellie, Bender, Ronnie och Eve till äventyrsbadet i Skövde. Det var kul, även fast jag inte vågade åka de stora vattenrutsbanorna, haha. Åkte forsen och höll halvt på att drunkna, likaså i vågorna, haha! Det var i alla fall jätteroligt och vi ska nog åka dit igen inom en snar framtid. När vi var klara där, åkte vi hem till oss och kollade på en skräckfilm som inte var så läskig. Blev besviken! Jaja, någon gång måste man väl hitta en bra film! Kanske måste gå igenom ett antal dåliga innan man hittar en bra, haha.
Nu ska jag strax gå och lägga mig. Blir nog filmkväll imorgon kväll om det blir som vi planerat. Fellie kanske måste hem till sin papy och sådär. Tråkigt. Hon blir ju borta så gott som hela höstlovet. Why u leaving me??? Nej, men det är tråkigt när hon åker. Blir så ensamt. Får se till att ha Moa här då!
puss godnatt!

1 kommentar: