måndag 3 oktober 2011

Aldrig nöjd.

Ligger i soffan och har ont i ryggen. Borde väl egentligen ändra ställning, men orkar inte haha. Ska ner och tvätta om några timmar. Jätteroligt... Moa ligger i min säng och sover. Tråkig hund som inte vill mysa! Nä, skoja. Hon är bäst och gosigast! Jag är bara för lat för att hämta henne.
Har börjat dieta igen typ. Bestämt mig för att jag får äta vanlig mat på helger. Bara soppa och knäckebröd på vardagar. Får se hur det går nu, haha. Ska i alla fall inte baka den här gången!
Imorgon är det skola som gäller. Får hoppas att förkylningen släpper snabbt. Har inte tid att missa mer skola och jag mår relativt bra i alla fall. Mest halsen som krånglar.
Skulle tagit reumatismsprutan idag, men får inte eftersom att jag är sjuk. Väntar några dagar/en vecka om jag inte blir för dålig det vill säga.
Nu ska jag kolla på tv och vänta på att tiden ska snigla sig fram till tvättid. puss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar