söndag 16 oktober 2011

Jag gråter bara i regnet.

Borde nog egentligen sovit för längesen, men fastnade först vid datorn, sen tvn, sen datorn igen. Lite dåligt av mig kanske. Eller inte. Beror väl på hur man ser det.
Idag har jag mest sovit och ätit kanske. Minns knappt vad jag gjort, mer än rotfrukter n shit i ugn. Det var gott. Fast hur tjåckiz måste man inte vara om man bara kommer ihåg vad man ätit? Haha!
Det är liftarens guide till galaxen på tv och den är lite läskig! Ska sätta på grey's anatomy istället och försöka sova om en stund. Först kvällsrutiner, som alltid!
Jag kom på vad jag gjort idag nu. Men det tänker jag inte skriva om ändå.
Fy vad tråkig min blogg blivit! Vafan! Ska skriva något intressant i nästa blogginlägg jag LOVAR!
heeeerrå! puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar