tisdag 12 april 2011

Do not read this.

Jag måste få klaga av mig lite. Jag mår SÄMST. Jag har seriöst så ont att jag inte kan göra någonting utan att bara vilja skära av alla leder, för att det gör så ont. Det gör ont när jag inte gör något, det gör ont när jag bara är. Jag orkar inte. Jag vill inte längre. Jag känner bara hur trött och orkelös jag blir. Jag vill knappt göra någonting längre. Jag är opepp på allt och vill bara slippa ha ont. Enda jag kan göra själv är att äta mediciner som får mig att må ännu mer psykiskt dåligt eller gör mig helt knäpp. Jag gråter nästan hela jävla tiden för att jag inte orkar med den här smärtan längre. Den är konstant och den är intensiv. Vill bara få slippa. Kunna leva ett vanligt liv. Orka leva ett vanligt liv. Men det gör jag inte. Energin räcker ingenstans. Sova. Andas. Sova. Snälla?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar