måndag 18 april 2011

Byebye.

Idag börjar jag banta. Kör på någon cpdiet fast kör min egna version av den. Typ stördaste dieten jag sett, men mami säger att den funkar, så let's try it, liksom. Idag ska man egentligen äta ett kilo bananer och dricka kaffe. Jag dricker vatten och äter någon annan frukt, då bananer är typ det äckligaste jag vet, haha.

Förresten så råkade jag cutta upp mitt vänstra pekfinger igår med vassaste globalkniven ever, typ. Blödde som fan och gör fortfarande ont. Wäääh! Dog inte av blodförlust iaf och om jag känner min kropp rätt så kommer det ta evigheter att läka också, haha. Säkert lämna finfint ärr också. Äsch, sånt som händer, haha.

I helgen var jag i Tidaholm och träffade mina fina klasskompisar och hade avskedsfest för Jennie, som ska flytta till Norge idag. Jättetråkigt! Hon kommer vara saknad! Kom tre andra personer också, som vi inte kände. Men dom var trevliga och vi dansade kvällen igenom, typ. Jag hade galet ont i fötterna men gjorde mitt bästa. Inget typ shufflande eller hoppande för min del i alla fall. Sen så fastnade två utav dom i hissen och brandkåren fick komma och grejer. Det var lite roligt, haha. Sen åkte jag tillbaka till Skövde på lördagen och har bara tagit det lugnt sen dess.

Tog mod till mig och ställde mig på vågen igår också. Kändes som att jag kanske borde hoppa från ett hustak eller något. Inte okej att bara släppa taget om kontrollen såhär. Så nu försöker jag en annan metod att ta kontroll över min kropp, då andra metoder inte fungerar i längden, hehe.

Puss på er och förlåt för att jag är sämst på att uppdatera, men mitt liv är rätt tråkigt, haha.

1 kommentar:

  1. Va?! 1kg bananer? Låter ju helt sjukt. Bananer innehåller ju sjukt mkt socker också. Ska man skita ut allt direkt med kaffet igen eller? Haha. Aja, lycka till, hoppas denna metod fungerar bättre än din förra så att säga.. xoxo /fellz

    SvaraRadera