onsdag 8 februari 2012

Träningsvärk.

Sitter i soffan och har på biggest looser på tv. Känner ingen motivation alls för tillfället. Har typ påbörjat mitt nya, nyttiga liv. Det går bra. Äter små portioner, inga kolhydrater (förutom i grönsaker då) och försöker få i mig så lite kalorier som möjligt. Powerwalkar även varje dag i ungefär 40 minuter. Måste vara förbaskat otränad, då jag har träningsvärk som fan i benen. Känns bra dock. Men jag vill ju gå mer! Men mina smalben säger nej. Stel som en pinne och tar typ 20min för mig att mjukna upp i benen. Irriterande. Kanske borde stretcha innan eller något. Funderar även på att kanske gå till gymmet och bara träna en dag liksom. Ah, får se om jag pallar. Vill gå ut och gå nuuu. Men är så jobbigt att bli svettig så man måste duscha efter varje gång, haha. Kanske ska ta en lugn promenad. Lyssna på lite musik, göra några samtal. Får se om jag orkar klä på mig och om jag pallar kylan, haha.
Let's get rid of the fat!

1 kommentar: