måndag 20 februari 2012

Bara så trött.

Längesen jag uppdaterade i bloggen och jag borde väl ha uppdaterat egentligen. Hänt ganska mycket grejer. Känner bara att jag knappt vågar uppdatera bloggen längre. Skriva ut känslor och tankar publikt känns inte längre tryggt. Känns som att folk som kanske inte borde läsa, eller jag inte vill ska läsa, faktiskt läser. Chansen finns i alla fall och det känns inte bra. Har uppdaterat i en gammal blogg som bara jag (och säkert några till om dom nu inte glömt bort länken och lösenordet) kan läsa. Det är en tung tid just nu och i helgen fick jag åka in till psykakuten. Så mycket kan jag väl säga i alla fall. Jag har inte tagit hand om mig själv och inte direkt orkat bry mig. Då slutar det som det gör. Mår väl lite bättre nu i alla fall och ska försöka få ordning på mitt liv lite.
Big brother började igår igen och det känns ju awesome! Älskar big brother! Satt och kollade i fyra timmar, sen stängde dom av sändningen för oss som inte har 24/7. Funderar allvarligt på att köpa det. Vore ju trevligt för mig, haha!
Nu är det dags att springa ner i tvättstugan och ta hand om lite tvätt. Vardagen fortsätter.
pussssss!

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig så mycket. Jag vet inte vad som tog åt mig i lördags. Jag hoppas att du kan komma över det förr eller senare för jag behöver dig i mitt liv. Du vet att du är en av dem som står mig närmst.

    SvaraRadera