fredag 25 mars 2011

Psykiskt instabil och ett vrak kanske man kan kalla det jag är just nu. Bara gråter och försöker vara stark, men lyckas inte. Känner mig svag och stressar sönder. Kan inte sova ordentligt. Självkänslan är på noll och jag känner bara hur jag vill gömma mig. Men jag ska åka till Stockholm imorgon och förhoppningsvis så kan jag slappna av lite. Andas lite. Sova lite. Skratta lite så det känns i magen.

Juste, jag har aktiverat min facebook igen. Fick panik igår när allt var i kaos. Tog bort den och ah, aktiverade den igen nyligen. Vet inte om jag kommer vara inloggad så mycket i Stockholm dock. Känns jobbigt och pressat med internet för tillfället, om jag ska vara ärlig. Jag låter datorn stanna hemma, vila. Om jag loggar in gör jag det på Kajsas dator. hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar