onsdag 2 mars 2011

Hej på er.

Tog en liten nap på ungefär en timme förut och blev utvilad efter det. Skönt att slippa känna sig som en sengångare, typ. Fryser nu istället. Håller på och tvättar också. Skitjobbigt. Hatar verkligen att tvätta! Tråkigt och tar tid. Fast ah, vad annars ska man göra om dagarna här typ. Händer ytterst sällan något speciellt. Vi sitter mest och skrattar och cepar. Så det kanske är bra att man varvar med att tvätta, typ. Haha!

Jag fryser. Har tvättat båda mina shorts, så jag har inga att ha på mig nu. Saknar dom, haha! Dom är mysigast i världen efter mina shepherds, haha. Dom har för övrigt missfärgat mina fötter som ser helt smutsiga ut nu, haha. Fail. Fast dom är bäst ändå. nu ska jag gå tillbaka till att göra ingenting. puss på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar