söndag 27 september 2009

Slackerbitch

Godkväll. Idag har varit relativt händelselös och det har varit välbehövligt och trevligt. Dagen har mest spenderats i en trappa, pratandes med Isabella. Lite senare kom även Calle och hoppade in i konversationen samtidigt som han åt en Kyckling Jacob, som han äter mest hela tiden, haha! Vi tittade även på pensionärer i trappan. De hade återförening eller liknande. Pratade någonting om att dom själva gick där för 50 år sedan. Haha, mysiga gamlingar alltså. Sen så satt vi även på Isabella och Markus rum och kollade på söta, gamla bilder på dom. Haha, vi var alla en gång små! Sen bestämde vi oss för att gå ner till staden och äta pizza. Jag, Calle, Isabella, Markus och Emma begav oss ner till Happy Time och åt asgoda pizzor! Sen gick vi hem och kollade på film. Det blev jumper, som är så sjukt bra! Har sett den en gång innan, men den var verkligen värd att se två gånger! Sen kom Simon, Marcus (alltså Marcus med c och inte Markus med k, haha) och Micke och ville se på dirty sanches. Den var äcklig och brutal. Gick till mitt rum efter typ halva filmen och spelade tetris, haha. Min nerv i vänster armbåge har kommit i kläm och det gör så sjukt ont att jag har tagit både en treo och en ibumetin för att dämpa smärtan. Jag tänkte gå och lägga mig strax för att slippa den otrevliga smärtan.

Idag fick jag dessutom reda på att Isabella har jobbat med Placebo. Jag är avundsjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar