söndag 20 september 2009

Göteborgshelg

Har spenderat min helg i Göteborg hos moster och hennes roomies. Det har varit så himla fint, men också jättejobbigt.

Jag har dansat så jag inte kunnat gå på fötterna
Jag har pussats med fina pojkar
Jag har hört Håkan Hellströms underbara stämma
Jag har spenderat tid med mysiga människor
Jag har sovit i en mjuk dubbelsäng
Jag har sluppit tänka på jobbiga saker
Jag har spenderat mina sista slantar på alkohol
Jag har verkligen njutit

Jag har även bråkat med moster
Jag har blivit tvungen att ta värktabletter pga ickefungerande fötter
Jag har ätit jättefel och alldeles för mycket
Jag har behövt kärlek från fel sort
Jag har missat halva Håkans spelning pga köande
Jag har saknat människor från mitt förflutna

Det har liksom gått ganska jämnt ut och jag är relativt nöjd med min helg. Har dock dragit på mig någon liten sjukdom, så jag mår lite sådär för tillfället.
Nu befinner jag mig hemma i Tidaholm igen och väntar mest på att tiden ska gå. Jag funderar på att kolla på någon film och försöka somna. Men det känns omöjligt. Vore dock bra, med tanke på att jag inte är så kry. Kanske piggnar till om det blir tidigt sänggående, hmm. Men jag har så mycket tankar i huvudet att jag tror att jag sprängs snart. Får göra det bästa av situationen. Jag ska iaf fylla på min vattenflaska med vatten och sen trolla det till bubbelvatten i min wassermaxx. Det är alldeles säkert

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar